Garantie bij de Online Dartwinkel Darts Warehouse

Garantiegoederen dienen altijd voldoende gefrankeerd te worden verstuurd. 

Algemeen

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw artikel voor eventuele probleemoplossingen. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Wij adviseren u ook graag als u een artikel elders heeft aangeschaft.

Een defect artikel ontvangen?

Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.

Garantietermijn 

Wij verlenen de volgende garantie:

Dartartikelen

Originele dartsartikelen vallen onder de fabrieksgarantie van de fabrikant van het betreffende merk.

Stappenplan  

Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons opstuurt voor garantie:

  • Vraag binnen de garantietermijn een garantienummer aan bij onze klantenservice.
  • Stuur het defecte artikel binnen 5 werkdagen na toekenning van het garantienummer naar ons op. Bij aanvraag van het garantienummer ontvangt u ons retouradres.
  • Verpak het garantieartikel deugdelijk als u het verstuurt.
  • In de garantiezending dient u duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het garantienummer vermeld te staan voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • Als wij uw zending hebben ontvangen onderzoeken wij het probleem en sturen wij u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar.

Lees ook onze Algemene Verkoop- en Leveringsvoorwaarden.